tisdag 4 februari 2014

Denna tisdag...

  • Blev jag kompis med fysikboken för första gången och förlorade helt min ångest kring ämnet
  • Spenderades eftermiddagen med bäste Henrik
  • Höll jag föredrag om min tid som utbytesstudent för en parallellklass
  • Lyssnades det på dikter upplästa på bredaste möjliga Norrländska
  • Dracks fyra koppar te
  • Skickad jag e en hög viktiga mejl
  • Hittade jag deklarationen om mänskliga rättigheter på Scots (lågskottska)




Jag stötte även på denna kommentar på nätet, och jag tyckte det var det sorgligaste jag någonsin läst

softgrass:
When i was in elementary school i was told by my teacher to stop using exclamation marks for every sentence, and that they should only be used for exciting things, and I remember feeling confused because i thought everything was exciting 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar