onsdag 26 augusti 2015

Uppstart

Efter en lång tids uppbrott från den bloggande delen av min personlighet har jag beslutat att det är dags att dra igång skrivandet igen.

Förra gången jag bedrev en sida med frekventa inlägg hade jag som mål att dokumentera ett år som utbytesstudent i Skottland. När utbytesåret var slut avslutades även mitt skrivande då jag tyckte att min vardag var alldeles för grå för att intressera någon.

Nu skall jag dock påbörja ytterligare ett längre projekt, och på sätt och vis ett nytt kapitel i mitt liv. Det lär definitivt bli en helt ny upplevelse, och en annan vardag än den jag är van vid (och därför kan det kanske vara bra att dokumentera även detta).

På måndag börjar jag nämligen mina läkarstudier i Umeå, med introkurser, nolle-p, flytt och allt vad det innebär. Jag är riktigt peppad på det hela, och på att dela min studietid med er, vilka ni än må vara...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar