måndag 15 juli 2013

Välkommen!

En ny blogg är en nystart på livet, en tom sida att fylla med texter och bilder för omgivningen och framtida nostalgi trippar.

Under det senaste året resta jag iväg som utbytesstudent till Skottland, och den resan dokumenterade jag i bloggform på abritishfangirl.blogspot.com . Jag blev förtjust och lite fäst i bloggandet, mycket på grund utav den fantastiska responsen jag fick av mina läsare, och de nya kontakter jag skapade utifrån min lilla fjantiga webbsida, så nu har jag beslutat att fortsätta skrivandet.

I denna sprillans nya blogg, som fortfarande saknar design och infrastruktur, kommer ni kunna dyka rakt in i huvudet på mig, en artonårig norrländsk liten tant. Bloggen kommer dokumentera mitt liv i Sverige som är fyllt med pyssel, bageri, äventyr och åsikter med mera. Från en excentrikers liv kan man alltid berätta något har jag insett, och jag hoppas ni kommer följa med mig i detta lilla projekt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar